İYS İleti Yönetim Sistemi Nedir?
Ticari İletişim ve Ticari Elektronik İletiler Hakkında yayınlanan yönetmelik kapsamında; pazarlama, promosyon, kampanya, indirim, hediye reklam vb. içerikli ticari iletilerin, alıcının onayı olmadan gönderilemeyeceği, izinli olarak gönderilen iletilerde ise alıcıların ret imkânı olması gerektiği için dijital ortamda alınan bu izinlerin; saklanması, arşivlenmesi, belgelerin güvenliğinin ve gizliliğinin sağlanması, gerektiğinde arşivden çıkarılması ve tüm bu süreçlerin taraflarca kolaylıkla yönetilmesi için oluşturulmuş olan İleti Yönetim Sistemi ulusal veri tabanıdır.
İYS'nin Amacı Nedir?
İYS ile tüm izinler ve iletişim adresleri, ulusal veri tabanlarında saklanacak, veri güvenliği sağlanacaktır. İleti Yönetim Sistemi ulusal veri tabanı ile aşağıda maddelenen özellikler sağlanacak ve tarafların ileti yönetiminde yaşadığı sorunların önüne geçilecektir.

İYS'ye Başvuru Nasıl Yapılır?
İleti Yönetim Sistemi hakkında bilgi almak isteyen alıcılar Vatandaşlar sayfasını ziyaret edebilir.
MERSİS’te yer alan bilgilerinizin doğru olduğundan emin olunuz. Güncel olmayan bilgilerinizi ancak MERSİS üzerinde güncelleyebilirsiniz.
Temel Hizmetler Kullanım Taahhütnamesi‘ni e-İMZA ile imzalamalısınız. Müştereken temsil yetkisi bulunuyorsa en az bir yetkilinin daha ilk yetkili tarafından imzalanmış dokümanı imzalaması gerekmektedir.
Taahhütnameyi elektronik olarak imzalayabilmek için bilgisayarınızda e-imza’nız olması gerekir ve e-imza uygulamasının işlem yaptığınız bilgisayarda kurulu olması gerekmektedir.
Taahhütnameyi PDF ortamda elektronik olarak imzalamak için Elektronik imzayla PDF doküman nasıl imzalanır? videodan yardım alabilirsiniz.
Eğer PDF imzalamada sorun yaşıyorsanız eSignBox® yazılımını da kullanabilirsiniz. Bu yazılımlarla atılan imzalar PDF belgesi üzerinde imza panelinde görüntülenmektedir.